FAQ

Kiedy rozpocząć działania marketingowe?

Wielu przedsiębiorców traktuje marketing internetowy jako dodatek. Tymczasem często jest on fundamentem działalności firmy.

Lata pracy na rynku działań e-marketingowych i zdobyte doświadczenie pozwoliło nam zaobserwować ciekawe zjawisko. Wielu przedsiębiorców decyduje się na działania marketingowe dopiero wówczas, gdy ich firma generuje już znaczne przychody. Niektórzy odkładają decyzję o marketingu w sieci, czkając na ów moment, gdy przedsiębiorstwo zacznie zarabiać. Tymczasem marketing internetowy może stanowić FUNDAMENT DZIAŁALNOŚCI TWOJEJ FIRMY!

Nawet najlepszy produkt na świecie wymaga reklamy. Nikt bowiem nie będzie chciał go kupować, jeśli nie będzie wiedział o jego istnieniu. Marketing internetowy to najlepsza i najtańsza forma poinformowania potencjalnych Klientów o Twoich usługach. Dlaczego? Ponieważ to Klient sam informuje Cię, że chce z nich skorzystać! Wpisując w wyszukiwarkę daną frazę, internauta już wie, jakie usługi go interesują. Warto więc postarać się, by wyświetlić się wysoko w wynikach wyszukiwania i odpowiedzieć na potrzebę użytkownika. W przeciwieństwie do tradycyjnej reklamy marketing internetowy trafia do osób zainteresowanych, dlatego inwestycje w działania emarketingowe zwracają się znacznie szybciej.

Czy mogę rozliczyć się w modelu "za efekt"?

Nasza firma nie preferuje tzw. rozliczania "za efekt". Jest to model, zmuszający do działań, niezgodnych z wymaganiami wyszukiwarki Google.

Rozliczanie "za efekt" jest preferowane przez wielu Klientów. Oznacza ono, że dana firma zapłaci agencji marketingowej tylko wówczas, gdy jej działania przyniosą dany efekt. Zazwyczaj jest to preferowana pozycja strony dla danej frazy w wynikach wyszukiwania. Rozwiązanie to ma wiele wad. Przede wszystkim ogranicza możliwości działania - na początku Klient nie uiszcza żadnych opłat, a zatem agencja marketingowa nie ma szans, by stworzyć dla niego treści czy zdobić linki, gdyż wszystkie te działania są bardzo kosztowne. Bez nich jednak nie osiągnie się zamierzonego efektu. Z tego powodu niektóre agencje SEO uciekają się do zdobywania "złych linków", sztucznego kreowania treści i ukrywania jej na stronie Klienta. Takie działania mogą prowadzić do nałożenia na witrynę filtrów od Google, spadku pozycji lub wyrzucenia domeny z indeksu Google (oznacza to, że strona nie będzie już wyświetlała się w wynikach wyszukiwania nawet na ostatnich pozycjach).

Dlaczego stała opłata za działania emarketingowe?

Stała opłata za działania emarketingowe daje nam możliwość kreatywnej i efektywnej pracy.

Marketing internetowy to cykliczne i długofalowe działania. Dzięki stałej opłacie Klient ma pewność, że nasi specjaliści co miesiąc przeprowadzają szereg zabiegów, mających na celu zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy w sieci oraz uzyskanie wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania. Ponadto do dyspozycji Klienta pozostaje specjalnie wyznaczony specjalista SEM, który przez cały czas analizuje działania marketingowe tak, aby były one jak najskuteczniejsze.

Stała opłata z góry jest niezbędna do przeprowadzenia działań, uwzględnionych w pakiecie. Pozwala ona na napisanie przez copywritera odpowiednich treści, opublikowanie ich na stronach wydawców, stworzenie wpisów na tematycznych forach i wiele innych. Ponadto stała opłata często daje możliwości wykonania kreatywnych działań bez dodatkowych opłat! Pamiętaj jednak, że wszelkie kwestie, które wymagałyby od Ciebie przekazania nam dodatkowych środków finansowych, będą realizowane dopiero po Twojej akceptacji.

Czy mogę skorzystać z pojedynczych działań emarketingowych?

Oczywiście! Możesz jednorazowo skorzystać z danych usług emarketingowych. Pamiętaj jednak, że tylko połączone i trwałe działania przyniosą pożądany efekt.

W naszej ofercie odnajdziesz wiele działań marketingowych – reklamę w Google AdWords, prowadzenie mediów społecznościowych, tworzenie artykułów eksperckich, rekomendacje na forach internetowych, audyt SEO i inne. Możesz skorzystać ze wszystkich zabiegów lub wybrać te, które Twoim zdaniem będą najkorzystniejsze. Oczywiście najlepszy efekt osiągniesz, posiłkując się pełnym pakietem usług, jednak możesz skorzystać z pojedynczych działań. Przykładowe pakiety działań odnajdziesz tutaj. Skontaktuj się z nami, a wspólnie stworzymy indywidualną ofertę, dostosowaną do Twoich potrzeb i możliwości.

Czy otrzymam gwarancję wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google?

Niezbadane są wyroki Google, a zatem nie sposób zapewnić Cię, że Twoja strona osiągnie wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, choć ze swojej strony zrobimy wszystko, aby tak właśnie się stało.

Wyszukiwarka Google działa na podstawie skomplikowanych algorytmów, które wciąż ulegają zmianom. Co jakiś czas przeprowadzane są nowe zabiegi, mające na celu wykrycie nieprawidłowych poczynań na różnych stronach internetowych. Choć zabiegi e-marketingowe to działania zgodne z wytycznymi wyszukiwarki Google, algorytmy zmieniane są na tyle często, że nikt nie jest w stanie zagwarantować wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania na stałe. Sytuację tę możemy porównać do lipcowej pogody. Wszystko może wskazywać na to, iż w środku lata doświadczymy słońca i wysokich temperatur. Tymczasem doświadczenie pokazuje, że nawet w lipcu zdarzają się ulewy. Działania marketingowe skupione są na wypracowywaniu wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania, jednak nawet najlepsze zabiegi mogą przynieść różne efekty, dlatego tak ważnym elementem są stałe działania e-marketingowe i reagowanie na zmiany sytuacji.

Ile trwa umowa na działania marketingowe?

Wszystko zależy od tego, na jakie działania się zdecydujesz. W przypadku usług jednorazowych wystawimy dla Ciebie fakturę VAT. Jeśli chodzi o długofalowe pakiety - sytuacja wygląda zgoła inaczej.

Umowa na stałe zabiegi e-marketingowe została skonstruowana w taki sposób, byś rozwiązać ją po trzech miesiącach od daty rozpoczęcia działań z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Dlaczego trzy miesiące? Nie bez powodu! Otóż działania e-marketingowe są długotrwałe, a ich efekty możesz zauważyć mniej więcej po 90 dniach naszej pracy. Po tym czasie zdecydujesz, czy chcesz kontynuować budowanie pozytywnego wizerunku Twojej firmy w Internecie!

Jaką kwotę muszę zainwestować w działania e-marketingowe?

Wszystko zależy od efektu, jaki chcesz osiągnąć, zasięgu działalności Twojej firmy oraz jej lokalizacji.

W przypadku działań e-marketingowych każde zainwestowane pieniądze mogą zwrócić się kilkukrotnie. Usługi te to przede wszystkim ciężka praca grupy specjalistów, którzy każdego dnia pomagają Ci osiągnąć wymarzony rezultat. Swoją inwestycję możesz rozpocząć od naprawdę wysokich kwot - nawet kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie. Jeśli jednak prowadzisz niewielkie przedsiębiorstwo, zainwestuj 400-500 zł. Pamiętaj jednak, że o wiele korzystniejsze jest rozpoczęcie od bardzo intensywnych działań e-marketingowych, a następnie ich zredukowanie, niż odwrotnie.

Czy mogę wykupić usługi e-marketingowe dla sklepu internetowego?

Pozycjonowanie sklepu internetowego to bardzo ważny (jeśli nie najważniejszy) element strategii marketingowej!

Jak najbardziej możesz wykupić usługi e-marketingowe dla sklepu internetowego. Oczywiście pozycjonowanie skelpu internetowego nieco różni się od działań w stosunku do innych witryn, jednak warto zainteresować się tą kwestią. Dzięki odpowiednim usługom potencjalni Klienci mogą odwiedzić Twoją stronę jako pierwszą spośród setek podobnych sklepów. Poznaj nasze przykładowe pakiety działań e-marketingowych. Pamiętaj, że tylko intensywne akcje mają szansę powodzenia!

Masz pytanie?

Napisz lub zadzwoń do Nas

* - wymagane