Baza wiedzy

Festiwal SEO 2019 Katowice już za nami!
W piątek 10 maja po raz kolejny specjaliści w optymalizacji i pozycjonowaniu stron internetowych przyjechali do Katowic, by wspólnie wymieniać się wiedzą oraz doświadczeniami. Festiwal SEO 2019 to kolejna edycja tego wydarzenia, w której braliśmy udział. Tym razem również nie zabrakło ciekawych historii z pracy SEOwca, nowych pomysłów i niebanalnych rozwiązań, z których każdy z nas może korzystać w codziennej pracy.

Dlaczego warto zdecydować się na pozycjonowanie lokalne?
Pozycjonowanie to obecnie jeden z najskuteczniejszych narzędzi marketingu internetowego. To sposób na promocję marki w internecie, który zwiększa szansę na pozyskanie nowych klientów. Wielu przedsiębiorców, chcących zaistnieć w sieci, zastanawia się, czym jest pozycjonowanie lokalne.

Wady i zalety kampanii Google Ads (AdWords)
Google Ads to bardzo popularne narzędzie reklamowe o ogromnym potencjale i światowym zasięgu. Wielu przedsiębiorców, którzy chcą zaistnieć w internecie lub zwiększyć rozpoznawalność swojej marki, zastanawia się, jakie są główne wady i zalety kampanii Google Ads. Czy to najlepszy sposób na promowanie swoich usług w sieci?

Pozycjonowanie stron za efekt – najgorsza forma rozliczania z klientem
Często rozmawiamy z naszymi klientami o pozycjonowaniu stron internetowych. Staramy się edukować zarówno stałych współpracowników, jak i zupełnie nowe firmy. Wszystko po to, by finalnie klienci byli w pełni zadowoleni z zawartej umowy i mieli poczucie, że wreszcie trafili do agencji, która nie ukrywa przed nimi niczego. Dlaczego przyjęliśmy taką politykę? Z naszego doświadczenia wynika, że pozycjonowanie stron nie cieszy się dobrą sławą, trudno jest zdobyć zaufanie klienta i często chce się on rozliczać w oparciu o efekty naszej pracy, co nie jest optymalnym rozwiązaniem. Zobacz, dlaczego pozycjonowanie stron za efekt to najgorsza forma współpracy, przy której najwięcej tracą klienci.

Pozycjonowanie sklepów internetowych – podstawowe zasady SEO
Od kilku lat obserwujemy intensywny rozwój branży e-commerce. Coraz więcej osób ceniących sobie wygodę woli robić zakupy w e-sklepach niż punktach stacjonarnych. Jednym z najskuteczniejszych sposobów na bycie widocznym w sieci i tym samym przyciągnięcie potencjalnych klientów jest pozycjonowanie strony www naszego sklepu – jak to zrobić? Na co uważać i jakich błędów unikać przygotowując strategię?


