Baza wiedzy

marketing w internecie
2018-08-08

Najpopularniejsze narzędzia marketingu internetowego

Marketing internetowy to jedna z nieustannie rozwijających się z dziedzin. Właśnie dlatego tak ważne jest ciągłe podążanie za nowinkami, pozwalającymi na prowadzenie działań, które przynoszą oczekiwane efekty. Osoby, rozpoczynające swoją przygodę z e-marketingiem, stają bardzo często przed niezwykle ważnym pytaniem - na czym warto się skupić, aby czynności okazały się jak najbardziej efektywne i skuteczne? Poniżej przedstawiamy Ci trzy najchętniej wybierane przez specjalistów z branży narzędzia.

e-marketing
2018-07-30

Marketing internetowy - jakich błędów unikać w e-marketingu

Każdy przedsiębiorca, który chciałby odnieść sukces, powinien rozważyć przeniesienie swojego biznesu do świata online. Jak się okazuje - działania w sieci mają mnóstwo plusów, dają wiele możliwości i potrafią przynosić zaskakujące efekty. Jednak jest tylko jeden, niezwykle ważny warunek - brak błędów w prowadzonych czynnościach z zakresu marketingu internetowego. Jakiekolwiek niedociągnięcia, błędne podejście do potrzeb klientów, a nawet nieprawidłowe narzędzia potrafią nie tylko skutecznie uniemożliwić osiągnięcie oczekiwanych efektów, lecz także narazić przedsiębiorstwo na straty finansowe czy wizerunkowe. Dowiedz się, jakich błędów należy unikać w e-marketingu, i zagwarantuj sobie sukces w sieci!

2018-07-23

Sprawdzanie pozycji słów kluczowych i ich rola w pozycjonowaniu stron WWW

Każdy przedsiębiorca, który zdecydował się na przeniesienie swojego biznesu do świata online, chciałby, aby jego strona internetowa znalazła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Są na to dwa sposoby - płatny system AdWords lub teoretycznie darmowe, jednak wymagające większego nakładu pracy pozycjonowanie. To właśnie w tej drugiej metodzie niezbędne jest określenie konkretnych fraz, za pomocą których użytkownicy wyszukują proponowane przez Ciebie produkty i usługi. Czym w takim razie są keywords i jak powinno przebiegać sprawdzanie pozycji słów kluczowych?

content marketing
2018-07-04

Rola content marketingu w pozycjonowaniu stron internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych to termin tak popularny w świecie online, że nie ma chyba internauty, który o nim nie słyszał. Jednak nie każdy wie, że proces ten wcale nie jest taki łatwy, przyjemny i szybki, jak mogłoby się wydawać. Na sukces prowadzonych działań składają się dziesiątki czynników. Jednym z nich jest prawidłowe wykorzystanie ogromnego potencjału, jaki drzemie w content marketingu. Czym jest i jaki ma wpływ na pozycjonowanie stron? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w przygotowanym artykule!

pozycjonowanie stron internetowych
2018-07-02

Sekrety pozycjonowania stron internetowych

W dobie nieustannie rozwijającego się internetu obecność w sieci stała się wręcz obowiązkowa. Jednym z działań, na których warto się skupić, jest prawidłowe pozycjonowanie stron internetowych. To właśnie ono pozwoli Ci zaistnieć online i podwyższy ranking Twojej witryny w wynikach wyszukiwania, co automatycznie przekłada się na zwiększenie liczby klientów i zysków. Na co zwrócić uwagę w 2018 roku, aby prowadzone działania przyniosły oczekiwane efekty?

Masz pytanie?

Napisz lub zadzwoń do Nas

* - wymagane