Baza wiedzy

2018-10-04

Google Maps płatności – ile pieniędzy Ci zabiorą? Case study

Google przez lata przyzwyczajało nas do bezpłatnego korzystania z map. W końcu postanowiło zrezygnować z tego udogodnienia i ZABRAĆ PIENIĄDZE SWOIM UŻYTKOWNIKOM. Google już w maju zmieniło politykę korzystania z Google Maps dla firm. Wedle nowego planu taryfowego każdy, kto korzysta z Google Maps API, musi za tę usługę zapłacić. W lipcu Google jeszcze bardziej zaskoczyło użytkowników map, zwiększając ceny, a równocześnie zmniejszając darmowe limity. Czy możesz wyświetlać położenie swojej firmy w Google Maps za darmo? Jakie są realne koszty utrzymywania mapy na Twojej stronie WWW? Przedstawiamy case study, którego bohaterem jest firma ubezpieczeniowa.

pozycjonowanie sklepu internetowego
2018-10-01

Efektywne pozycjonowanie sklepu internetowego od podstaw

Zdecydowałeś się na przeniesienie sprzedaży z punktu stacjonarnego do świata online? To doskonały pierwszy krok w kierunku zwiększenia liczby klientów, a tym samym wzrostu dochodów. Jednak sama witryna umożliwiająca zakupy bez wychodzenia z domu nie wystarczy, aby to właśnie Twoją markę wybierały tysiące internautów. Bez przeprowadzenia właściwych działań wyróżnienie się na tle ogromnej konkurencji może okazać się nie lada wyzwaniem. Na szczęście z pomocą przychodzi pozycjonowanie sklepu internetowego, dzięki któremu zwiększysz widoczność swojej witryny w sieci i zdobędziesz nowych klientów, którzy do tej pory nie wiedzieli o Twoim istnieniu.

2018-09-27

Szeptanka, czyli e-marketing w formie rekomendacji

Marketing internetowy w szeptanej odsłonie od wielu lat cieszy się ogromną popularnością wśród marek. Jednak, aby działania z jego zakresu przyniosły oczekiwane efekty, niezbędne jest ich odpowiednie prowadzenie. W ActiveSem znamy się na nim jak nikt inny, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie kompendium wiedzy na temat szeptanki, w którym znajdziesz cenne wskazówki na temat wykorzystania tej formy e-marketingu w strategii Twojej firmy.

2018-09-24

Trzymaj rękę na pulsie, czyli e-marketing w wydaniu Real-Time

Nieustanne śledzenie tego, co dzieje się w internecie, sprawia, że specjaliści ds. e-marketingu nie mogą narzekać na brak zajęcia. Oprócz realizacji wyznaczonych celów warto także nieustannie trzymać rękę na pulsie, reagując na aktualne wydarzenia. Co więcej, takie działania mają nawet własną nazwę - Real-Time marketing, o którym Ci dziś opowiemy.

marketing internetowy
2018-09-19

Marketing internetowy w wykonaniu ActiveSem

Zastanawiasz się nad rozpoczęciem działań w świecie online i szukasz profesjonalistów, którym mógłbyś zaufać? Trafiłeś pod właściwy adres! Marketing internetowy to specjalność ActiveSem - zajmujemy się buzz marketingiem, tworzeniem artykułów tematycznych, prowadzeniem kampanii Google Ads i w social media, monitoringiem słów kluczowych, content marketingiem, pozycjonowaniem stron internetowych i przeprowadzaniem audytów witryn. Chcesz poznać nas bliżej? Sprawdź, jak działamy i w jaki sposób możemy pomóc Ci w osiągnięciu sukcesu w internecie!

Masz pytanie?

Napisz lub zadzwoń do Nas

* - wymagane